اخبار و رویدادهای بیمه معلم

حضور پررنگ بیمه معلم در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان
668

حضور پررنگ بیمه معلم در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان

بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه معلم، آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) با حضور مسئولان صندوق و فرهنگیان عضو، مدیرعامل و مدیران بیمه معلم برگزار شد.بر اساس این گزارش، بیمه معلم با برپایی غرفه در این مراسم به ارائه خدمات به منتخبان فرهنگیان سراسر کشور پرداخت که با استقبال شرکت‌کنندگان روبرو شد.

دکتر حمیدرضا نجف‌پور مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در این مراسم اقدامات سازنده که در یک‌سال گذشته توسط صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شده است را نقطه عطفی در حصول عقلانیت سازمانی دانست و گفت: بر اساس این طرح، مالکیت بخشی از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان از خرداد سال جاری به صورت تدریجی به اعضای بازنشسته تخصیص می‌یابد.

گفتنی است بیمه معلم نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های هلدینگ بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان و ارتباط سهامداری منسجم با این گروه، تلاش کرده تا سهم خود را در خدمت‌رسانی به این مجموعه بزرگ ایفا کند و با حضور در این مراسم نقش قابل‌توجهی در ایجاد انسجام با هلدینگ داشته باشد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، مدیران ارشد صنعت بانکی، بازار سرمایه و سازمان‌های اقتصادی، اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره مؤسسه، مدیران‌ عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و منتخبان فرهنگیان سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

 

 

اشتراک

Print

نظر

Collapse Expand نظرات (0)

شما در پاسخ به

Your comment was added, but it must be approved first.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنیدلطفا آدرس ایمیل معتبر وارد کنید
لطفا یک نظری بنویسید
افزودن نظر
DNN